onsdag 4 februari 2015

Ett sånt kök ska vi ha!

Häromdagen stod det en man och knackade på. Han hade hört att vi hade köksbutik och ville se vad vi hade att erbjuda. Under tiden det tog för mig att öppna dörren hade han fått syn på vårt kök genom köksfönstret, och efter att han presenterat sig sa han:
-Ett sånt kök ska vi ha!
Det känns härligt att man kan väcka den känslan hos andra människor. När han hade gått tog jag fram kameran för att se vad det var han gillade i vårt kök. Se själva:











8 kommentarer:

  1. Undra på att han blev begeistrad! Ni har verkligen ett underbart kök! Ljust, vackert och funktionsvänligt ändå, ser det ju ut som! Otroligt vackert! Ett drömkök!
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var gulligt sagt, Lisa! Men så var det ju för oss också, när vi såg ett liknade kök första gången, jag bara visste att jag ville ha det så :)

      Radera
  2. Jag vill också ha ett sånt kök!
    Fast mindre 😉

    SvaraRadera
  3. men va kul att jag hittade din nya blogg!! läste din Humlebacken med nöje som jag hittade via KarlsonHus. Vi bygge i samma veva som ni fast vi byggde lösvirke med mycket inspiration från KarlsonHus. Men nu har ni hittat en ny drömgård ser jag, va kul!!! Drömmer också om gammalt hus, med stall!! :)

    SvaraRadera
  4. Ni har ett jätte fint kök. Ljuset i rummet är underbart!

    SvaraRadera
  5. Så roligt och det bästa betyg man kan få! Och det är ju jättefint, men vill inte ha ett sånt kök!
    Aggie kram

    SvaraRadera